10.25.2010

Hampeh........

Aku tak tahu la ape masalahnye..... sume benda dalam life aku skang ni da tunggang terbalik dah...
setiap kali aku cube yang terbaik aku untuk mengubahnya at the end the result is still the same....
kawan pun hanya beberapa je yang still with me.... yang lain aku pun xtau la mne diorg pergi....

klau ni la yang tertulis untuk aku.... aku tak boleh nak wat pape...
just ape yang aku bleh wat ialah meredhakan sahaja la ape yang berlaku....

klau aku nk citer sume aku rasa xkan abih punya.... pe yg ak tulis ni just nk melepaskan ak nye bengang sahaja.... daripada aku melakukan sesuatu yang amat bangang..... ni sahaja la tmpt ak melepas segala pe yang terpendam di dalam hati aku ni....

ak rs mcm da bosan nk duk kat area kl ni.....
menyusahkan dirikan diri aku je....

ok la guys... aku sbnrnye x tdo agy ni....
mata xleh nk tdo...
memikirkan something yang amat besar....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails